sista oktober.

I morgon är det redan ny månad. Helt sjukt vad fort tiden går. Snart åker jag till USA! 

Lyssna på : 
Säkert - Allt som var ditt

http://www.youtube.com/watch?v=aO1mrWdJgYs





Förändring

Kom plötsligt på hur mycket jag har förändrats.
Låt oss jämföra med för ett år sedan: jag hatade facebook, jag hade inget jobb, inget körkort, ingen bil, jag gick i skolan och var trött på den & hade precis fyllt 18.
Nu är jag beroende av facebook, har typ ett jobb, körkort, bil, går inte i skolan men saknar den lite & har precis fyllt 19.

Tiderna förändras. Trots att jag ger mina föräldrar pengar istället för att de ger mig, är jag trots allt samma person innerst inne!
 

Ganska exakt ett år mellan bilderna. Ser ni förändringen?

:)


Idag fick jag ett litet rosa kuvert på posten. Det var ett urgullgit "happybirthday"-kort från Jennie! Hur underbart som helst!
TACK!

19 år och förkyld

Nu är jag 19 år och några timmar! haha
¨Har fått en bra plattång och lite annat smått och gott!

Nä, nu ska jag dammsuga mitt rum och duscha. Sen ska jag förbereda lite för mina gäster, lita Asti och frukt. Synd att Thielen inte är hemma. :(
Puss

.


Vänner långväga borta..

Kom på att jag skriver i min blogg alldeles för sällan. Det är ju trots allt ett bra sätt att kommunicera med vänner som inte bor så nära längre, typ Jennie Thielen som bor i USA. Hon vet antagligen inte ens att min blogg existerar, men snart så! ; )
Denna veckan har jag haft ont i ryggen och dessutom (som om det inte var nog på eländet) fått ont i halsen. Tre dagar av värdefullt ica-arbete har därför gått till spillo (åh nej!) men även tre hela träningar. Suck.
Typiskt att man ska bli sjuk såhär lagom till sin födelsedag som inträffar om exakt 2 timmar och 45 minuter.

19. Ett riktigt pissigt mellanår. Får inte ens gå till systemet. Men jag har, trots allt, redan goda förhoppningar om det kommande året, speciellt efter Emmas kommentar: " Mitt 19:onde levnadsår har nog varit det värsta någonsin"

I morgon blir det lite fix och skumpa här hemma, sen lite käk i Kungälv, vidare till förfest hos Sandra i Bohus och därefter utgång!
Puss på er!

Wazzup dawg?



Kom att tänka på tiden i skolan igen. På grafisk ill. lektionen när jag gjorde ett kollage och hittade denna i en tidning! haha, kolla bara texten...

RSS 2.0