Packar


Så här sjukt roligt hade vi häromdagen i hallen när vi kollade på Baggiz och de andra herrarna. Muhahah, Hanna passa dej annars tar jag din dubbelhaka... :P
Jag är iaf i full gång med att packa, åker till Florida och New York nu på måndag, kommer hem 16:e januari.. :)
Det är mycket som ska packas, men jag måste vara försiktig så att jag inte packar för mkt, vill ha med en del hem!! :)
Tar med mig datorn till USA, så några inlägg lär det bli!
PUSS

Späckat

Helgen blir inte så vilsam för min del, det är jobb på fästningen fre, lör och sön. Puh. Det blir till att sova där. Jag jobbar skit mycket nu, men det gäller att passa på för snart åker jag till USA och blir borta nästan tre veckor!

Rihannas tatuering är grymt snygg, funderar på något liknande, men den ska in börja så högt upp på nacken i så fall!


Dagarna går.

Idag är det den 9 december, om 20 dagar åker jag till USA och solig Florida! 
Dagarna går så himla fort, speciellt nu när jag har saker att göra på dagarna. I två veckor har jag jobbat på hemtjänst i stan och trivs jättebra! Det är jobbigt ibland, men för det mesta är det jätteroligt!

Nu ska jag snart iväg på innebandyträning och sen bär det av till Mikael. I morgon blir det träning på Sportlife och sen jobb på fästningen. 
Puss

RSS 2.0