Bilder från i somras

         
         

Städat

Puh, nu har jag städat mitt rum och toaletten. Så nu luktar det sådär gott när man kommer in på toaletten, typ rengjort :P
Har verkligen städat grundligt, plockat undan på mitt rum, och rensat. Det hade vart skönt att någon dag bara totalrensa rummet. Typ ta ut skrivbordet, tv-hyllan, sängen och garderoben. Städa hela det tomma rummet jättenoga, typ tvätta golv och allt. Gå igenom alla saker man har liggande i skrivbordet och tv-hyllan, rensa i garderoben (show no mercy) och byt till rena och fräscha lakan i sängen. Damma av allt och ställa in igen. Åh, det hade verkligen vart hur skönt som helst. Nån som vill hjälpa till?! :)
Senare ska jag och Carro hem till Hanna och Elin för att beställa konsertbiljetter och flygbiljetter till The Killers och LONDON! Lite film och mys väntas där. :) Sen ska jag hinna träffa Mikael också.
I morgon blir det att kolla lite innebandy: Dam 3B Göteborg; Sportlife IBK - Öckerö FF i Kastellegårdshallen kl. 18.30 ska inte spela själv. Har varit sjuk. 

Så, uppdaterat!

:)

Bild från i sensomras.

Snö


Lite bilder från dagen. Snö och sol ute och så fick jag mitt buddah-armband idag :) Nu ska jag äta pannkakor!

Buddhist?

 
Ett armband beställt från nelly.se är påväg till mig :) det är svart, flätat och med en liten silverbuddah!

Idag ringde de från Kärnaskolan och undrade om jag kunde jobba. Nej, jag är sjuk. BLÄ

sjuk

Jag har som sagt äntligen fått, jobba. Till och med ganska mycket jobb. Typ hela denna veckan. Men jag jobbar måndag, och sen blir jag sjuuuuuuk. Fy fan.
Jag har inte lust att vara sjuk nu, jag måste jobba. Jag ska till USA snart och i februari bär det av till London för att kolla The Killers, och den biljetten var inte billig kan jag lova.
Idag har jag iallafall ingen feber, så jag ska ringa Hugo och boka in mig på lite julbord.
PUSS

Innebandy

Igår spelade vi match mot Myggenäs, vi vann med 24-1 hej och hå.. Gjorde 4 mål!  Snart är det dax för juniormatch.
Tjing..

13 november

När man skriver en planering för morgondagen om vad man ska göra eftersom man antagligen är ledig, det är då man får jobb. Två dagar framöver (idag och i morgon) på Björkås förskola väntar! :)


Sex and the city, igen.


Grejer från asos.com jag vill ha, både skorna och bältet är SJP och SATC inspirerat! Skorna kostar runt 700, bältet 200 och ringen 130:- Nu ska jag kika lite i Elle och kolla nåt SATC avsnitt:)

Foto


Jag saknar att fotografera..

12 november

Jag är himla trött på att vara ledig. Denna veckan har jag jobbat 0, förra veckan jobbade jag 2 dagar av 5. Jag är anmäld på vikarien.se, men ingen verkar vilja ha mig. Ica funkar inte, jag får ont i ryggen.

Lite jobbigt att inte ha några pengar heller. Köpte ju en dator av Mikael för 4500, sen skulle mamma och pappa ha 1000 kronor för att jag bor hemma. Nu behöver jag tanka bilen och klippa mig = ca 1000 kr, det har jag inte.. Jo på sparkontot, men de pengarna ska användas till USA. Dit jag åker om ca 1,5 månad! FLORIDA & NEW YORK here i come!

Funderar på att bli som SATC-Carrie. Ha en grymt snygg, blå lägenhet, massa skor och kläder och skriva en liten men oerhört välbetald spalt i en stor tidning. Vilket liv.

Ånej, jag är inte bitter. Bara lite gnällig. :)
None

Fickur

Denna kommer snart hem till mig! :)

Jag vill ha..

Ett fickur som halsband.

Kolla in..

..dessa bloggar!

http://little-people.blogspot.com/

http://www.thecherryblossomgirl.com/

idag...

...har jag spelat match, gjort mål, sett min syster vricka foten och haft släktkalas!
Bara en liten uppdatering sådär! :)

RSS 2.0