Förändring

Kom plötsligt på hur mycket jag har förändrats.
Låt oss jämföra med för ett år sedan: jag hatade facebook, jag hade inget jobb, inget körkort, ingen bil, jag gick i skolan och var trött på den & hade precis fyllt 18.
Nu är jag beroende av facebook, har typ ett jobb, körkort, bil, går inte i skolan men saknar den lite & har precis fyllt 19.

Tiderna förändras. Trots att jag ger mina föräldrar pengar istället för att de ger mig, är jag trots allt samma person innerst inne!
 

Ganska exakt ett år mellan bilderna. Ser ni förändringen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skon du e virre!

Forandringar ar oftast bra!

2008-10-29 @ 21:08:16
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0