Dags att uppdatera?

Jag har kommit på att jag nog inte är den bloggande typen, tycker bättre om att läsa bloggar.. hehe.. Men nu blir det lite update iallafall!
Nu är ju sommarn slut, i morgon är det 1 september. Vad har jag gjort i sommar då?
Midsommarfirande i Falkenberg, Hultsfredsfestivalen, grill, fest, bad, träningsläger, fika, kräftskiva m.m.
Jag har även testat på det där med golf.. Jag har jämt varit väääldigt skeptisk till golf, men Martin som är aktiv golfare drog med mig ut på en liten runda. Det sjuka är att jag hängde med på ALLT! Nästan iallafall. Martin har lärt mig mycket teoretisk.. haha!
Bäst i sommar var nog Falkenberg (citatboken!!) och Hultsfred (Kings of Leon, the Sounds, the Killers, Regina Spector, Markus Krunegård, mfl., en del alkohol, regn och massa goa människor!)
Synd att solen inte var så duktig på att visa sig i slutet av sommaren..
Hultsfred!!
Falkenberg!

RSS 2.0