Träningsuppdatering

Igår:
- Jag och Evelina gick en promenad på ca 45 minuter
- Innebandyträning på kvällen

Idag:
- Löprunda i ca 40 min (ca 6-7 km) + 100 abslides

Braaaa Virre!

Tattoo

Till hösten blir det minst en tatuering till! Antingen blir det en liten hög med stjärnor precis nedanför nacken (så att de inte syns över om man har t-shirt på sig) och/eller två så fågelsiluetter på sidan av revbenen! Lovely!

Har tittat runt sjukt mycket på internet och här kommer lite inspirerande bilder!
                    
                     

Godmorgon!

Sitter vid datorn och har precis gnagt i mig lite frukost bestående av: ett kokt ägg, två koppar te, en skål med fil och havrefras och en macka med Philadelfia, kalkon och tomat! Mumma! :D

Idag ska jag och klippa mig hos Evelina, blir nog en liten promenad också! Sen blir det faktiskt träning i kväll! Min förkylning har gett sig lite. Bara lite snuvig. Så innebandy för hela slanten! 

Har varit ledig hela denna veckan, vilket känns oerhört skönt eftersom jag blev förkyld förra veckan. Och nu har jag 1 månads arbete bestämt och då är det skönt att bli ordentligt frisk innan man kör igång! Dessutom är det två kvalmatcher nästa vecka!

Så, t.o.m. jag kan ju uppdatera bloggen, två dagar i rad! WOOOOOOW! ;)
Puss

Nya tag

Det känns som om att det är dags att ta tag i bloggen igen! Känns svårt att skriva bara vad man gör, känns inte så roligt. Hade varit kul att ha någon inriktning. Funderar på att köra lite träning, mat ihopmixat med mitt liv?! Låter kanske som en bra idé! 
Nu ska jag bara bli helt frisk så är det bara att köra igång med träningen, så ska jag försöka uppdatera bloggen så ofta jag hinner! :)
Snart är innebandyn slut, två kvalmatcher mot Älvstranden som avgör om vi går upp i 2:an eller inte. Hoppas..
Hemmamatchen ser ni den torsdagen den 16 april i Kastellegårdshallen kl.19.15! Kom och hejja!
Puss

RSS 2.0