Vänner långväga borta..

Kom på att jag skriver i min blogg alldeles för sällan. Det är ju trots allt ett bra sätt att kommunicera med vänner som inte bor så nära längre, typ Jennie Thielen som bor i USA. Hon vet antagligen inte ens att min blogg existerar, men snart så! ; )
Denna veckan har jag haft ont i ryggen och dessutom (som om det inte var nog på eländet) fått ont i halsen. Tre dagar av värdefullt ica-arbete har därför gått till spillo (åh nej!) men även tre hela träningar. Suck.
Typiskt att man ska bli sjuk såhär lagom till sin födelsedag som inträffar om exakt 2 timmar och 45 minuter.

19. Ett riktigt pissigt mellanår. Får inte ens gå till systemet. Men jag har, trots allt, redan goda förhoppningar om det kommande året, speciellt efter Emmas kommentar: " Mitt 19:onde levnadsår har nog varit det värsta någonsin"

I morgon blir det lite fix och skumpa här hemma, sen lite käk i Kungälv, vidare till förfest hos Sandra i Bohus och därefter utgång!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: jennie

Virre, du ska veta att jag faktiskt kollade din blogg i borjan :P

Nu kommer den deffinitivt hoppa in pa favoritlistan :P har nagra bloggar som jag bevakar!



Kan trosta dig med att mitt ar som 19 aring har varit ett av mina basta :P sa se fram emot de, fyller snart 20 :S har nog en 20 ars kris tror ja :P

2008-10-25 @ 00:29:56
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0