Goda drinkar och migrän.

Kvällen inleddes med en god drink hemma hos André. Efter det följde en smaksam trerätters, där efterrätten bestod av minst en tredjedel sprit. När det blev för kyligt på altanen begav vi oss ner i det så omtalade 50-talsrummet för fortsatt förfest.
Strax efter 23 tog vi färjan över till Marstrand och Högvakten. Vi dansade till Queen, och jag och Emma drog till med en hejdundrande bugg till La de svinge.
Men.
Emmas mamma fick komma och hämta oss iom min jävliga migrän som satte igång nån gång efter 00. Bil hem, spy (av migrän) i trädgården, lägga sig i sängen med en assisterande Emma bredvid. Sova bort migränen. Idag känns det ingenting, som det brukar.
Men varför i helvete ska migränen infalla just en dag där det är meningen att jag ska ha skoj och roa mig?
Det är sjukt.
Men tack killar och Emma för en god (men något salt :P) middag och kväll. Och Emma tack för att du fick hem mig.
PUSS

RSS 2.0