28 april

Eftersom analysen överstiger 3 sidor får du IG.

KUL.

Skolan kan suga SNOPP och hemskt skoj att alla är trevliga. smajl.

26 april

Dubbelnougat är inte att leka med,  det kan jag lova. Sitter och smaskar på en just nu. Igår var det 20-års party hos Sofia. Rocktema - med allt vad det innebär. Helt ok.
Pratade med Jonatans (engström) bror, som jag inte ens visste var hans bror! Kvällens surprise.

Postat av: Sofia Glimnell

Fy fan, blir trött bara av att höra Ica-lagret.

Å vem jobbar på peters lektioner egntligen.. DIINO kanske HAHAHA!
Du kan skriva en novell om göte som va en pöt.


Ja, jag håller med, Ica-lagret är fuckin' uttjötat.


So long luftballong.


23 april

Sitter på texten och degar, jobbar inte så hårt dvs. Bör skriva en novell, men kan inte komma på vad jag ska skriva.

Tips? Någon?

Idag har jag ätit en piggelin med massa folk i solen, najs.
Vid halv tre ska jag bege mig till Ica-lagret för att fortsätta min upplärning. Detta har pågått i två dagar och kommer fortsätta i tre till. Jag jobbar från 15-23 och går till skolan varje dag. Ja, jag kommer vara död på fredag.

Puss

20 april

Idag har jag och Mikael varit tillsammans i 2 år!

19 april

Sitter med en kopp kaffe framför datorn, nyss ringde Lisa och hörde om jag skulle med ut.. Men jag är pank och framförallt sjukt trött, så jag sa nej. Tråkigt? Ja! Hade verkligen velat föla med, dricka lite, dansa och bara ha kul, men jag är så trött så  hade jag druckit något hade jag antagligen däckat vi 10.

Idag har varit en solig dag, med innebandyfinaler på storbild i Kärna.

Godnatt


18 april

http://www.youtube.com/watch?v=OJHdT1j6hH8

Lykke Li - I'm Good, I'm Gone

Idag har varit en bra dag! Jag och Lisa var och hämtade boken! Den blev så bra. Sen satt vi i solen en lång stund och bara njöt av den instormande sommaren! Sen var vi duktiga och kom riktigt långt på vår rapport!
Jag känner att jag missbrukar utropstecken, men det är härligt ! 

När jag kom hem gick jag ut med hunden iförd tights, t-shirt, tröja och rosablommiga gummistövlar, kan nog sett ganska roligt ut..
Sen la jag mig på altanen i solen och somnade.. Jag är lite rosa i ansiktet nu.. hehe

Det är en bra dag, och snart kommer mina darlings: Lisa, Evert och Frida!

Puss

16 april

Hej igen.
Jag måste bara berätta hur mycket jag hatar filosofi. Sjuuuukt mycket! Jag sitter och ska skriva ett fördjupningsarbete om vad olika filosofer tycker/tyckte om konst, och jag fattar inte ens vad jag läser.
Usch.
Nu ska jag ut och springa en kortis för att rensa hjärnan sen blir det in och plugga svenska.

image1

Sommartider, hej, hej!

16 april

Japp. Idag har jag skaffat en ny blogg eftersom det tydligen inte gick att kommentera mina inlägg på den förra om man inte var medlem.
Först hade jag tänkt att skaffa blogg.se med : virresnirre.blogg.se men den fanns redan!
Va? Tänkte jag, vem kallas mer virresnirre än jag?
Då upptäckte jag att det var en blogg jag hade haft innan. HAHA
Men den hade nog slutat att fungera eftersom jag inte kunde logga in med den.
Men om ni vill läsa äldre inlägg finns det på:

http://virresnirre.blogspot.com/

Nu ska jag fixa och dona lite här för att snart kunna blogga för fullt så att även Axel kan kommentera!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0