Jobb

Jag jobbar en del, så hinner inte riktigt med bloggen. Konstigt att jag gör nystart på nystart, men lyckas aldrig hålla ett bra blogginläggsintervall.. Ska försöka skriva nåt vettigt i morgon!

Strömavbrott

Strömmen kom nyss tillbaka efter att ha varit borta i mer än 2 timmar.. Livet på landet är bra härligt ibland.. haha
Jag och pappa käkade räkor i mörkret.
Snart kommer Martin hit! :)

Krasslig

Att vikariera på förskola tar på krafterna, nu känner jag mig krassig i halsen igen. Trodde jag skulle klara mig, men icke sa Nicke..
Lite shopping är gjord! :)
Klänningen, halsbandet och ringen (+ en sjal) från H&M (postorder)
Sen även en dtickad svart tröja från Gina Tricot, mörkgrå jeansleggings med fickor från Cubus, armband och hårband från Kapp Ahl, nit-ring från Glitter och Bh:ar från Change!

Ledig

Marchen gick kanon igår, 5-3 till oss!
Idag är jag ledig!
På schemat:
- frukost (x)
- promenad (x)
- stan ( )
- träning ( )
- massage ( )

Innebandy

Idag har jag jobbat på dagis för Malin som är och gottar sig på Magaluf! Tyvärr får vi klara oss utan henne även ikväll då det är dags för träningsmatch mot Ale.
Kom till Kastellegårdshallen kl 20.00 ikväll för spännande innebandy! :)

RSS 2.0