31 maj

image7

Mina fina baltjejer!
Åh, vad sugen jag är nu. På måndag smäller det!

25 maj

image6
Puss mamma på morsdag!

Gårdagen var mycket trevlig trots att jag i princip bara låg i jaccuzin, och missade att tjöta lite gött med alla andra. Sen var jag ju tvungen att åka hem och byta bil för pappa ville cruisa i kungälv ^^!

23 maj

Klassfest om fyra timmar! Jag är pepp!

19 maj

image5
Amanda från moderniteter.devote.se

Det är precis som att kolla i ett gammalt fotoalbum med min mamma. Amanda och ung-mamma är verkligen jättelika! Båda lika söta!

18 maj

Jag har läst ganska många bloggar, utöver mina vänners kan jag lista upp bl.a. 

Isabella Löwengrip (blondinbella.se)
Per-Robin (blondinbellas bögkompis: hanky.se/robin)
Kenzas (kenzas.se)
Amanda och Olivias (moderniteter.devote.se)
Natascha Peyre (peyre.blogspot.com)
... och idag upptäckte jag även Linda Rosings blogg. (hanky.se/lindarosing)

Jag tycker verkligen om att läsa andras bloggar, det spelar ingen roll om man känner dem eller inte. Jag tycker helt enkelt att det är väldigt intressant att ta del av kända, som okända människors liv.
Bloggarna ovan är väldigt olika; Natascha, Isabella och Lindas bloggar är dock lite mer extrema på något sätt och får oftare "elaka" kommentarer.
När jag idag läste Linda Rosings blogg för första gången blev jag lite förskräckt.

1. Hon är verkligen jättesmal och hon skriver mycket om hur hon håller sig i form med träning och mat.
2. Hennes bröst(implantat) är enorma
3. Hennes ansikte är mer eller mindre förstört av olika operationer (läppjobb, tatueringa av ögonbryn mm.)

Jag tänkte verkligen på hur jag störde mig på henne, och hur jag skulle utforma en kommentar om vad jag tyckte om henne. Men sen tänkte jag efter. Hon får antagligen hur mycket elaka kommentarer som helst på hur hon ser ut osv. Hon hade i ett inlägg även kommenterat hur folk klagade på att hon har anorexia och äter lite och tränar mycket, och här försvarat sig.
Jag bestämde mig att inte kommentera nåt inlägg. Ialla fall inget elakt. Hon är egentligen som vem som helst, hon är bara känd. Jag käner medlidande för alla som är kända och bloggar som får möta så mycket skit varje dag utan att flippa (vad vi vet iaf)
Nataschas blogg har också överraskat mig, även om det är en ytlig blogg må jag sägat att hon imponerat på mig. Hon verkar faktiskt vara en ganska glad och go' tjej.

Jag ville helt enkelt bara säga:
Linda och alla som känner igen sig, även om jag inte tycker att du alltid gör de bästa besluten om vad du gör med din kropp, ska du veta att jag respekterar dig.


14 maj

Värst vad jag har blivit hurtig!
I måndags:
 - sprang jag ca 2 km
 - gjorde jag 40 situps
 - gjorde jag 30 armhävningar
 - gjorde jag 40 utfallsstg
 - sprang jag 10 intervaller i backe
Idag:
 - sprang jag 4 km
 - gjorde jag 40 situps
 - gjorde jag 20 armhävningar

I morgon och på lördag ska jag jobba i restaurangen och på tis, ons nästa vecka + tis, fre nästnästa vecka ska jag jobba på ICA!
Nu vet ni!

13 maj

Axel om 11 maj

Förståeligt. Men nu har jag kommenterat, så gaska upp dig! (:

Ja, det är väl dags nu.. haha
Känner mig lite stressad nu

- tre veckor kvar till studenten
- Filosofi i morgon ggr 2
- fixa lite film till studenten
- svenska
- textkommunikation
- hinna jobba en vecka till på ICA innan sommarn
- antagligen jobba lite restaurang
- fältstaffet
- klassfest

Men förövrig mår jag ganska bra ;)
Sitter och jobbar med filosofi som ska vara klar i morgon, lyssnar på Salem, väntar på kaffe och är allmänt kall om fötterna.
Puss


11 maj

Jag blir så jävla besviken på er.

9 maj

Vilken härlig känsla det är när man kommer på att man har gjort fel, man går tillbaka och ändrar. DEt funkar ju inte riktigt så i livet, men idag gjorde det det. Jag hade NP i Matte C, och jag tror det gick helt okej. Tur var det att jag kom på hur man skulle göra med ett visst tal i sista sekund!

Nu är det dessutom sommar, idag var det 25 grader och jag låg på altanen och schteekte! ;)


image4

1 maj

Valborg igår. Vi spelade fotboll och grillade hos Ted! Hur mysigt som helst. Sen var jag dock inte så pepp och åkte hem tidigare. Tack Daniel för att jag slapp gå till Munkegärde! :D

Idag började Göteborg Cup. Vi spelade två matcher, men förlorade tyvärr båda. Den första mot nåt stockholmslag, mot dem spelade vi riktigt bra! Men matchen mot det skånska laget spelade vi dåligt.

Nu ska jag äta apelsin och kolla om vi har några chips hemma.

Hejs svejs lingonfejs.

RSS 2.0