JennieBennie

Ligger och myser med Jennie, tittar på Sex and the City och dricker te! Andra natten här oss Jennie, någon måste ju rasta henne när hennes man är i Holland! ;)
Idag har jag och Jennie tagit en powerwalk runt fästningen, sen åkte jag och hälsade på mormor och morfar. Sen vart det sommarjobbsmöte, mat med Jenn och träning! Nu ska jag fokusera på SATC! :D
Puss

Helg

Härligt med lååånghelg! Idag blir det först lite good middag här hemma, sen bär det av till Lisa. För min del blir det dock en lugn kväll, ska ju fira Carro i morgon!
Kanske blir lite bilder! :)
Puss

Sportlife

Idag har jag varit och tränat på Sportlife! Överkropp, gött!
Nu ska jag iväg till mitt blivande sommarjobb och gå bredvid på kvällspasset! Puss







Syster Yster


Idag fyller min underbara lillasyster hela 18 år! 

GRATTIS!

Sol

Det lev verkligen lyckat går! Jag och Jennie drog till Malt & Humle och käkade supergod mat! Jennie åt något kött och jag grillad lax på grillad grönsaksbädd med bakad potatis och guacamole! :) Yummie!
Sen blev det lite mer cider och drinkar. Helt plötsligt hamnade Henke, Leif, Thomas och Björn(?) vid vårat bord! :) Sen bar det av till Kockar och dansade gärnet!
Omväxlande men väldigt kul!
Låg på altanen i solen och somnade.. Låg en timme och var helt väck när jag vaknade, lite färg hade jag fått iaf! 

Idag blir det grill med Martin, Oscar och Emma! Mysigt!

Hejja PH som springer Gbg-varvet idag!
Puss

Rosa naglar

Har precis målat naglarna, snart ska jag ta mig en snabbdusch. Jennie är in tha hoods på zonterapi, sen bär det av mot Kungälv för middag och viiin! :)

Sitter och lyssnar på Hultsfreds-listan på Carros Spotify (eftersom jag inte har någon egen..om ni har en inbjudan över är jag villig att motta den! :)) Snnnnart är det Hultsfred med! :D

Har förresten gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra...
: köpt ett par Crocs! Blev ett par svarta diskreta, kommer joba på äldreboende i sommar och lär gå en del inne, då får man ju ha nåt gott (dock fuuult) på fötterna. På måndag och tisdag ska jag gå bredvid för första gången, spännande! :)

På måndag fyller Carro 18! Nästa helg blir det till att fira den lilla skitungen! :)
Nä, duscha var det! :)
Puss 

14/5

Idag har jag jobbat och tränat. Sportlife med arm-, rygg- och mag-biffning:P Härligt. Precis bakat kaka till brudarna på jobbet då det i morgon är min 'sista' dag på mitt 5 veckors-vikariat. 
Nu blir det lite bok: Låt den rätte komma in.. Spännande!



XD haha

Hard work work.

Nä, så illa är det inte, men fem veckor i sträck på samma ställe ger en sjuk rutin..och trygghet.
Har blivit lite dåligt med inlägg det senaste, men nu när Jennie (snyggjenn.blogg.se) har skaffat blogg kan jag ju inte strunta i min! (dessutom har jag upptäckt PH's blogg :))(metrobloggen.se/smt)
Härligt med alla dessa bloggar! :D

Men vad har jag gjort det senaste då?
Jag har:
- jobbat
- tränat en del
- träffat flickorna (mys & fest)
- grillat
- lite mer träning
- spelat gbg-cup
- martin :)



Jag och Emmie var söta när Bengan fyllde 20!

Och denna veckan är redan fullspäckad! I morgon blir det stan direkt efter jobbet för att köpa present till syster-yster som fyller 18! Bikini och andra nödvändigheter ;) ska också inhandlas! Sen blir det innebandy på kvällen.
På onsdag blir det slappis kanske en löprunda. på torsdag blir det gym på Sportlife och på fredag afterwork med Jennie och PH(?) Härlig vecka! :)
Nu ska jag försöka att uppdatera lite oftare ;)
Puss

RSS 2.0