Sol

Det lev verkligen lyckat går! Jag och Jennie drog till Malt & Humle och käkade supergod mat! Jennie åt något kött och jag grillad lax på grillad grönsaksbädd med bakad potatis och guacamole! :) Yummie!
Sen blev det lite mer cider och drinkar. Helt plötsligt hamnade Henke, Leif, Thomas och Björn(?) vid vårat bord! :) Sen bar det av till Kockar och dansade gärnet!
Omväxlande men väldigt kul!
Låg på altanen i solen och somnade.. Låg en timme och var helt väck när jag vaknade, lite färg hade jag fått iaf! 

Idag blir det grill med Martin, Oscar och Emma! Mysigt!

Hejja PH som springer Gbg-varvet idag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår ! En super trevlig dans kväll blev de :)

2009-05-16 @ 21:46:01
URL: http://snyggjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0