18 april

http://www.youtube.com/watch?v=OJHdT1j6hH8

Lykke Li - I'm Good, I'm Gone

Idag har varit en bra dag! Jag och Lisa var och hämtade boken! Den blev så bra. Sen satt vi i solen en lång stund och bara njöt av den instormande sommaren! Sen var vi duktiga och kom riktigt långt på vår rapport!
Jag känner att jag missbrukar utropstecken, men det är härligt ! 

När jag kom hem gick jag ut med hunden iförd tights, t-shirt, tröja och rosablommiga gummistövlar, kan nog sett ganska roligt ut..
Sen la jag mig på altanen i solen och somnade.. Jag är lite rosa i ansiktet nu.. hehe

Det är en bra dag, och snart kommer mina darlings: Lisa, Evert och Frida!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia Glimnell

Höörryyy ja ville ju se boken! måste visa:)

PS
Om du är rosa i fejan syns de inte likamkt när du blir röd;) haha

2008-04-23 @ 16:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0